Now loading...0%

コンラッド大阪 Conrad Osaka

City-centered Hotel
  • Osaka > Umeda ・ Nakanoshima ・ Fukushima ・ Tenma

Review of Conrad Osaka

Overall Rating(40 reviews)

4.6/5

5

75%

4

15%

3

5%

2

5%

1

-%

 

Rooms4.7/5

Bath4.5/5

Breakfast4.3/5

Dinner4.2/5

Services4.6/5

Other Facilities4.5/5

Mr./Ms. M.K(Private)

Total points

Stayed in

Room type

2019-08-28

King Executive Room

部屋の動線がとても良かったです。これまで、アマン、リッツ、星野や、ペニンシュラ、セントレジスなど利用したか一番使い勝手が良く女性目線が重視されていると思いました。 強いて言うならば、クラブフロアがもう少し充実していれば良いかと思いました。... Read more 部屋の動線がとても良かったです。これまで、アマン、リッツ、星野や、ペニンシュラ、セントレジスなど利用したか一番使い勝手が良く女性目線が重視されていると思いました。 強いて言うならば、クラブフロアがもう少し充実していれば良いかと思いました。 特にお酒関係の手薄感が否めませんでした。 誕生日のパフォーマンスもなかなかのものでした。

The flow line in the room was very good. Until now, I thought that Aman, Ritz, Hoshino, Peninsula, St. Regis, etc. were the most convenient to use and that women's perspective was important. To be strong, I thought that the club floor should be a little more substantial. I couldn't deny the lack of liquor. The birthday performance was pretty good.

Read in English

Mr./Ms. Y.O(47)

Total points

Stayed in

Room type

2019-08-06

Executive Corner King

自分の中の記念日で宿泊利用させて頂きました。予約時に少しだけコメントを記入して宿泊したのですが、メッセージプレート入りのチョコスウィーツがルームに届けられてとても嬉しい気持ちになり、またバスタブからの夜景はリラックスできて、本当にゆっくりと... Read more 自分の中の記念日で宿泊利用させて頂きました。予約時に少しだけコメントを記入して宿泊したのですが、メッセージプレート入りのチョコスウィーツがルームに届けられてとても嬉しい気持ちになり、またバスタブからの夜景はリラックスできて、本当にゆっくりと時間を過ごさせて頂きました。とてもいい記念日になりました。 ラウンジが時間で色々と利用出来たのは嬉しかったです。ありがとうございました。

I was allowed to stay overnight on my anniversary. I wrote a few comments at the time of booking and stayed, but I was very happy that the chocolate sweets with message plate were delivered to the room, and the night view from the bathtub was relaxing, so I could spend my time really slowly. Thank you. It was a very good anniversary. I was happy that the lounge was available in various ways. Thank you very much.

Read in English

Mr./Ms. Y.W(39)

Total points

Stayed in

Room type

2019-08-03

King Suite with Premium View

非常美好的一次入住体验! 又一个小小的缺憾,早餐有个增加自选的部分每个人收600日元,由于语言不太通,实际上没有消费,最后结账时候却收了1200日元,虽然钱不多,但个人觉得以这样的酒店的档次,应该由客户主动确认后才能确认交易,而不是主动推... Read more 非常美好的一次入住体验! 又一个小小的缺憾,早餐有个增加自选的部分每个人收600日元,由于语言不太通,实际上没有消费,最后结账时候却收了1200日元,虽然钱不多,但个人觉得以这样的酒店的档次,应该由客户主动确认后才能确认交易,而不是主动推销后没有拒绝就自动扣款。

Very nice stay experience! Another small shortcoming, breakfast has an increase in the part of the choice of each person to receive 600 yen, because the language is not very good, there is actually no consumption, but at the end of the checkout, it received 1,200 yen, although the money is not much, but personally feel In the case of such a hotel, the transaction should be confirmed by the customer to confirm the transaction, instead of automatically deducting it without refusing after the promotion.

Read in English

Mr./Ms. C.S(35)

Total points

Stayed in

Room type

2019-07-13

Twin Deluxe

ヒルトン100周年プランを利用。正規の値段だったらもう行かないかなぁと思います。同じ様な値段ならハード面、ソフト面で勝る宿泊施設はあるので。客室の浴槽の垢が酷くて、リラックスする為に来てるのに掃除からしないといけなかったのは不満。

Use Hilton's 100th anniversary plan. I think that if it is a regular price, I should go there. Because there are accommodations that are superior in terms of hardware and software at similar prices. It was dissatisfied that cleaning of bathtub of room was severe and had to be cleaned even if we came to relax.

Read in English

Mr./Ms. Z.L(36)

Total points

Stayed in

Room type

2019-06-17

King Executive Room

期望很高!但其实房间一般!不是很大。服务一般~ 刚入住的第一天没有给我想要的风景,到第二天后自己去前台说了几次前台那个叫渡边的女服务生一直说之后几天我要的房间没有的,之后是前台一位戴眼镜会中文的男士给我安排了我想要的房间!

Expectations are high! But in fact the room is average! not very big. Service General~ I didn't give the scenery I wanted on the first day of my stay. I went to the front desk a few times later and said a few times at the front desk. The waitress called Watanabe said that the room I wanted was not available in the next few days. It was a man at the front desk who wears glasses and Chinese to arrange the room I want!

Read in English

Mr./Ms. K.O(43)

Total points

Stayed in

Room type

2019-06-21

King Executive Room

日常を忘れ、ゆったりホテルライフを楽しませて頂きました。 忙しい毎日ですが、また機会があれば宿泊したいと思います。

I forgot my daily life and enjoyed the comfortable hotel life. I am busy everyday, but I would like to stay again if I have the opportunity.

Read in English

Mr./Ms. M.M(51)

Total points

Stayed in

Room type

2019-06-21

Executive Corner Twin

地下駐車場〜チェックインまで名前を呼んでの接客が素晴らしくインパクトが強い。エグゼクティブラウンジは意外とゆっくりできて良かった。残念なのは朝刊5紙選択あり日経指示も部屋に入ってなかった事と朝食会場40階の食事バリエーションが以外と少なかっ... Read more 地下駐車場〜チェックインまで名前を呼んでの接客が素晴らしくインパクトが強い。エグゼクティブラウンジは意外とゆっくりできて良かった。残念なのは朝刊5紙選択あり日経指示も部屋に入ってなかった事と朝食会場40階の食事バリエーションが以外と少なかった

Service from the underground car park to the check-in by name is wonderfully impressive. It was good for the Executive Lounge to be surprisingly slow. It was disappointing that there were 5 morning paper choices and there was no Nikkei instruction in the room, and there were too few food variations on the breakfast room 40 floor.

Read in English

Mr./Ms. T.I(41)

Total points

Stayed in

Room type

2019-06-13

Executive King + Lounge benefits

先日は大変良いおもてなしをしていただき本当にありがとうございました! こちらのバースデーと言うことで泊まった際に 簡単なお菓子とぬいぐるみまで用意していただいて感謝しております また是非利用させて頂きます 次回はSpaとジムも利用し... Read more 先日は大変良いおもてなしをしていただき本当にありがとうございました! こちらのバースデーと言うことで泊まった際に 簡単なお菓子とぬいぐるみまで用意していただいて感謝しております また是非利用させて頂きます 次回はSpaとジムも利用したいです

Thank you very much for the very good hospitality the other day! Thank you for preparing simple sweets and stuffed animals when staying here by saying this birthday and I will use it by all means I would like to use Spa and gym next time

Read in English

Mr./Ms. K.W(58)

Total points

Stayed in

Room type

2019-04-29

Twin Suite with Premium View

タクシーを降りた瞬間から細やかで心地良いサービスを受けることが出来ました。ロビーや客室も素晴らしく、高層階ならではの景色も堪能でき、朝食も美味しくて大満足の滞在となりました。 また利用したいと思います。

I was able to receive detailed and comfortable service from the moment I got off the taxi. The lobby and the rooms are wonderful, you can enjoy the view only on the high floor, and the breakfast is a wonderful and satisfying stay. I want to use it again.

Read in English

Mr./Ms. T.I(Private)

Total points

Stayed in

Room type

2019-05-03

King Deluxe room Non-smoking

素晴らしい時間を過ごしました。感謝します。

I had a great time. Thank you.

Read in English

Mr./Ms. Y.I(25)

Total points

Stayed in

Room type

2019-04-28

King Executive Room

非常に丁寧な接客でプールなどの施設も時間ギリギリに少しだけ楽しむ分にもどうぞと進めてくださいました。チェックインの際のお姉さんのが説明や熊の人形のギフトも2018年版、2019年版の2匹で可愛く。再度利用したいと思いました。 お部屋・... Read more 非常に丁寧な接客でプールなどの施設も時間ギリギリに少しだけ楽しむ分にもどうぞと進めてくださいました。チェックインの際のお姉さんのが説明や熊の人形のギフトも2018年版、2019年版の2匹で可愛く。再度利用したいと思いました。 お部屋・施設・景色は最高の一言です。 朝食の際に足元が前の方の食べた物でしょうか。 少し散らかっていたのが残念でしたが、別に気をつけてれば問題ないので良しとしました。 総じてアクセスも良いので再度またお得に泊まれそうな時に奥さんと利用したいです。

The courtesy of the service was very polite and the facilities such as the swimming pool were advanced to the last minute to enjoy a little bit. The explanation of the sister at the time of check-in and the gift of the bear doll are cute with two animals of the 2018 edition and the 2019 edition. I wanted to use it again. The rooms, facilities and views are the best words. What was your footsteps at the time of breakfast? I was disappointed that I was a little distracted, but I thought it would be fine if I took care of it separately. As access is generally good, I would like to use it with my wife when it is likely to stay at another discount again.

Read in English

Mr./Ms. Y.S(45)

Total points

Stayed in

Room type

2019-04-12

Executive Corner Twin

全体的には大満足です。 機会があればまた泊まりに行きたいと思います。 お風呂は、右左のどちらに回すのかがわかり難かった分の減点。 その他の設備は、女性用のアメニティグッズ(化粧落とし等)が常備されていなかったこと、フロントにお願い... Read more 全体的には大満足です。 機会があればまた泊まりに行きたいと思います。 お風呂は、右左のどちらに回すのかがわかり難かった分の減点。 その他の設備は、女性用のアメニティグッズ(化粧落とし等)が常備されていなかったこと、フロントにお願いすれば持って来ていただけましたが、外国製(メイドインパリ)で、日本の女性の肌にはちょっと刺激が強かったことが残念です。 備品の記載等に、アメニティグッズはフランス製で日本製が必要な場合は持参ください、といった記載があればなお良かったかと思います。

Overall I am very satisfied. I would like to go to stay again if there is an opportunity. As for the bath, demerit mark for the part which was hard to know which to turn to the right and left. Other facilities, such as women's toiletries (such as makeup remover) were not always available, but they were able to bring them to the front desk, but they are foreign-made (made in Paris) and Japanese women's It is a pity that the skin was a little irritating. I think that it would be better if there is a statement such as amenity goods made in France, and when it is necessary to bring in Japan to the description of the equipment etc.

Read in English

Mr./Ms. K.S(36)

Total points

Stayed in

Room type

2019-03-20

King Executive Room

正直コンラッド東京さんの印象があまり良くなくて(ゴメンナサイ!)そこまで期待していなかったのですが、良い意味で裏切られました。 結婚式をザ・リッツ・カールトン東京で挙げたほどのリッツびいきなのですが、リッツに全く引けを取らないホスピタリテ... Read more 正直コンラッド東京さんの印象があまり良くなくて(ゴメンナサイ!)そこまで期待していなかったのですが、良い意味で裏切られました。 結婚式をザ・リッツ・カールトン東京で挙げたほどのリッツびいきなのですが、リッツに全く引けを取らないホスピタリティ、接客、サービス、施設、お部屋でした!! 全てにおいて大満足。 特にエグゼクティブラウンジの2名のスタッフさんには大変良くしていただき、是非よろしくお礼をお伝えください。 1歳の息子にたくさんお話してくださった外国人スタッフのWさん(息子をマイフレンド!と言ってくださりありがとう!)、私が今住んでいる場所が出身地とのことで地方話に花が咲いたAさん、お2人のお陰でとっても楽しい時間を過ごさせていただきました。 本当にありがとうございます。 また大阪にお邪魔する際は、リッツと迷いつつ…笑、またコンラッドさんにも必ずお邪魔させていただきます!

To be honest, the impression of Conrad Tokyo was not very good (Gomenasai!), But I was not expecting it there, but it was betrayed in a good sense. I was amazed at the Ritz-Carlton Tokyo where I had a wedding ceremony, but it was the same kind of hospitality, service, service, facilities, and rooms that I could not beat at all! ! Great satisfaction at all. Please do not hesitate to give special thanks to the two staff members in the Executive Lounge, in particular. Foreign staff Mr. W who talked a lot to the 1-year-old son (Thank you for saying my son is my friend!), The place where I live now is a flower in the local talk about the birthplace Thanks to Mr. A who bloomed, we had a very good time thanks to two people. thank you very much. In addition, when disturbing Osaka, I am lost with Ritz ... Laughs, and Conrad-san will surely bother you!

Read in English

Mr./Ms. M.T(47)

Total points

Stayed in

Room type

2019-03-20

King Executive Room

大相撲大阪場所の観戦のため2泊3日の滞在で、初めてコンラッドを利用いたしました。 ロビーカウンターは空いているにもかかわらず、大きな鞄を持っていてる私にホテルスタッフは挨拶をするだけで案内はありません。 エグゼクティブラウンジではな... Read more 大相撲大阪場所の観戦のため2泊3日の滞在で、初めてコンラッドを利用いたしました。 ロビーカウンターは空いているにもかかわらず、大きな鞄を持っていてる私にホテルスタッフは挨拶をするだけで案内はありません。 エグゼクティブラウンジではなく、ロビーで手際の悪い外国人スタッフに対応されて、10分以上立たされてチェックインをしました。 またヒルトンオーナーの特典の説明があり、登録を促され快諾しましたが、エグゼクティブルームの特典について説明が足りなく、ターンダウンについて部屋へ電話があったり、ジムやプールの利用もできませんでした。 そもそも大きな鞄を抱えてチェックインをした私に、エレベーターを自分で探して部屋へ勝手に行けとのことなので、一見の客には敷居が高いホテルなのだと到着するなり連れの者とガッカリしました。 エグゼクティブラウンジは常に混雑して、カクテルタイムは席が空くまで部屋で待機をすることになりました。 待った甲斐はなく料理も飲物も種類が少なく、補充も追いつかないので寛ぐどころかストレスを感じるだけで残念でした。 ティータイムも同様でケーキを見ることすらできませんでした。 ラウンジでチェックインをされている方を何組か見かけましたが、スタッフの丁寧な対応でゲストが笑顔になり和やかなので、自分の扱いが惨めで悲しくなりました。 部屋は広く清潔感があり機能的で満足していましたが、2日目は大きな窓が結露で全面真っ白になり景色はほぼ観ることがなく残念でした。 この滞在の救いは朝食のレストランでスタッフの対応も味も満足できたことです。 もし次に利用するとしたら、レギュラーフロアの朝食付にすると思います。 大阪の土地柄なのか?ヒルトンブランド最高ランクのクオリティなのか?ディスカウントプランが悪いのか?連れの者も常に疑問が頭を巡る滞在でした。

I used Conrad for the first time in a 3-day stay for 2 days to watch the Grand Sumo Osaka area. Even though the lobby counter is empty, the hotel staff just greet me with a big bag and there is no guide. Not in the Executive Lounge, but in the lobby, it was handled by a poor foreign staff, and I stood for over 10 minutes and checked in. There was also a description of the Hilton owner's benefits, which prompted them to register and consented, but the executive room's benefits were not fully explained, the room was called for turndown, and the gym and pool could not be used. In the first place, when I checked in with a large bag, I found myself to go to the room by myself searching for an elevator, so it would be a hotel with a high threshold for a first-hand customer, and I was disappointed with the people who arrived. did. The Executive Lounge was always crowded and cocktail time was to wait in the room until there was a seat. There wasn't much worth waiting for, and there were few types of dishes and drinks, so I could not catch up with replenishment, so it was a pity I just felt stress rather than relaxing. The tea time was the same and I could not even see the cake. I saw several pairs of people checking in at the lounge, but with the courteous response of the staff, the guests were smiling and peaceful, so my handling became miserable and sad. The room was spacious and clean and functional and satisfied, but on the second day the large windows were completely white with condensation and the scenery was disappointing with almost no sight seeing. The salvage of this stay was that the breakfast restaurant was satisfying for the staff and the taste. If you want to use it next time, I think it will be with breakfast on the regular floor. Is it a land feature of Osaka? Is it the quality of the Hilton brand highest rank? Is the discount plan bad? The companions were always staying wondering.

Read in English

Mr./Ms. S.M(29)

Total points

Stayed in

Room type

2019-03-19

King Executive Room

スタッフさんが親切でした ワカスさんというスタッフさんの 「湯を"ワカス"で覚えて下さい」 が印象的でした チェックイン時に結構お得なアップセルの案内してくれましたが、スイートは記念日等で利用させてもらいます 最後の... Read more スタッフさんが親切でした ワカスさんというスタッフさんの 「湯を"ワカス"で覚えて下さい」 が印象的でした チェックイン時に結構お得なアップセルの案内してくれましたが、スイートは記念日等で利用させてもらいます 最後の最後で馴染みのスタッフさん(Kさん)にお会い出来て嬉しかったです

Staff of the staff who was kind Wakasu's staff "Please remember the hot water in the" Wakasu "" It was a guide of the upsell pretty good deals at the time of check-in, but the suite is an anniversary I am glad to see the familiar staff (Mr. K) at the last minute I will use it in etc.

Read in English

Mr./Ms. A.S(54)

Total points

Stayed in

Room type

2019-03-07

Executive Twin

母の誕生日でお世話になりました。 母も何度もお祝いを言っていただき、とても喜んでいました。 素晴らしい部屋と夜景と、何より質の高いサービスに素敵な誕生祝いになりました。 ありがとうございました。

I am indebted to Mother 's birthday. My mother also celebrated many times and was very pleased. It was a wonderful birthday celebration for a wonderful room and night view, and above all, a high quality service. Thank you very much.

Read in English

Mr./Ms. H.K(Private)

Total points

Stayed in

Room type

2019-02-24

King Executive Room

誕生日、記念日サプライズに協力してくださったスタッフの方いろいろ迷惑をおかけしました。 とてもいい日になり大変満足しています。 ありがとうございました! 時間の変更等さしてもらしいましたが、笑顔で対応してくれてよかったです。助かりまし... Read more 誕生日、記念日サプライズに協力してくださったスタッフの方いろいろ迷惑をおかけしました。 とてもいい日になり大変満足しています。 ありがとうございました! 時間の変更等さしてもらしいましたが、笑顔で対応してくれてよかったです。助かりました! また機会があればよろしくおねがします。

The staff who cooperated with the surprise at the birthday and the anniversary caused various inconveniences. It was a very nice day and I am very satisfied. Thank you very much! Changing time etc. Although it was rich, I was glad that you responded with a smile. It was saved! I would appreciate it if there is another opportunity.

Read in English

Mr./Ms. S.K(47)

Total points

Stayed in

Room type

2019-02-21

King Executive Room

笑顔の対応と清潔な室内、美味しい料理と、お陰様で大変素晴らしい時間を過ごすことが出来、スタッフの皆さんには感謝しています。欲を言えば、宿泊フロアと客室内も、エントランスと同じく良い香りにして頂けると、もっと嬉しいです。

I am grateful to everyone of the staff for having a wonderful time with the smiley correspondence and clean interior, delicious dishes, thank you so much. Speaking of greed, it is more pleasant if you can make it as good aroma as the entrance as well as the accommodation floor and the guest room.

Read in English

Mr./Ms. A.O(39)

Total points

Stayed in

Room type

2019-02-16

King Executive Room

サービスがとても良かったです。ラウンジでのアフタヌーンティーとカクテルタイムも楽しめました。また泊まりたいと思えるホテルです。

The service was very good. We enjoyed afternoon tea and cocktail time in lounge. It is hotel which we want to stay again.

Read in English

Mr./Ms. Y.M(52)

Total points

Stayed in

Room type

2019-01-19

Executive King + Lounge benefits

シーグリルのY様 とても 素敵な接待 そして お心遣い ありがとうございました。 色々 ホテル巡ってるのですが 初めて あんな素敵な想いをさせていただきました。

Thank you very much for such a wonderful entertaining and wonderful experience of Y's Seagrill. I have been traveling around various hotels for the first time but I have made such a wonderful feeling for the first time.

Read in English

Mr./Ms. H.K(32)

Total points

Stayed in

Room type

2018-12-21

King Executive Room

接客も丁寧ですべてにおいて大満足です。 また、機会がありましたら訪問させて頂きます。 ホスピタリティあふれる「おもてなし」大変感謝いたします。 この度は、ありがとうございました。

Hospitality is polite and I am satisfied with everything. Also, if there is opportunity, we will visit. I greatly appreciate "Hospitality" full of hospitality. Thank you for this time.

Read in English

Mr./Ms. G.S(Private)

Total points

Stayed in

Room type

2019-01-02

Executive King + Lounge benefits

裝潢和服務都十分值得,唯二美中不足是 1.筆記型電腦依指示輸入姓名和密碼後仍無法連接網路,詢問飯店人員表示是電腦安全性設定問題… 2.房間很貼心準備咖啡和奶泡機但未提供鮮奶,詢問客房服務時並未提及要額外收費,但鮮奶拿來房間時才出示帳單

The decoration and service are very worthwhile. The only problem is that the notebook computer can't connect to the Internet after entering the name and password. The hotel staff said that it is a computer security setting problem. 2. The room is very thoughtful to prepare coffee and milk foam. But the machine did not provide fresh milk. When asked about the room service, there was no extra charge, but the bill was only presented when the fresh milk was brought in the room.

Read in English

Mr./Ms. S.M(29)

Total points

Stayed in

Room type

2018-11-21

Twin Deluxe

流石優良ホテル クラブラウンジ付きではない客室にも 丁寧なターンダウンがあって驚いた ハウスキーパーさんの清掃スキルの高さが素晴らしいホテルと感じた

Excellent traveling hotel I felt that the high level of cleaning skills of the housekeeper's surprised with a polite turndown in the room not with the club lounge is a wonderful hotel

Read in English

Mr./Ms. T.K(47)

Total points

Stayed in

Room type

2018-11-16

Executive Corner King

とても素敵な妻の誕生日を過ごすことができました。スタッフの皆さまありがとうございました。

I was able to have a very nice wife's birthday. Thank you very much for all the staff.

Read in English

Mr./Ms. S.M(29)

Total points

Stayed in

Room type

2018-09-11

Executive King + Lounge benefits

客室のグラスに水垢があったが、それ以外は綺麗だった 接客も良いしいいホテルだと思う 確かに高額だが、支払う代金に見合う価値はあります!

There was a water scale in the glass of the guest room, but other than that it is a good hotel that I think that the beautiful customer service is also good, but it is certainly expensive, but there is value worth the price to pay!

Read in English

Mr./Ms. K.Y(43)

Total points

Stayed in

Room type

2018-09-05

Twin deluxe room Non-smoking

チェックインの住所記入は何度もしなきゃいけませんか?

Do I have to write in my check-in address over and over?

Read in English

Mr./Ms. H.C(46)

Total points

Stayed in

Room type

2018-07-12

Executive Twin

호텔에 들어선 순간 기분좋은 향과 어느 방향을 봐도 최고의 뷰를 보여주는 룸. 노을이질때 최고의 뷰를 본 것 같습니다. 모든것이 만족스런 시간이었습니다. 저녁식사 후 라운지에 가니 해피아워가 지나 음료밖에 ... Read more 호텔에 들어선 순간 기분좋은 향과 어느 방향을 봐도 최고의 뷰를 보여주는 룸. 노을이질때 최고의 뷰를 본 것 같습니다. 모든것이 만족스런 시간이었습니다. 저녁식사 후 라운지에 가니 해피아워가 지나 음료밖에 없어 서운했습니다.

A room with a pleasant scent and the best view in any direction when you enter the hotel. It looks like you've seen the best view when the glow is over. Everything was a good time. After dinner, I went to the lounge and had a happy hour.

Read in English

Mr./Ms. W.T(39)

Total points

Stayed in

Room type

2018-06-02

King Executive Room

The room was too dark in the night time as there’s not enough lighting but perfectly ok in day time when it was a sunny ... Read more The room was too dark in the night time as there’s not enough lighting but perfectly ok in day time when it was a sunny day.

The room was too dark in the night time as there's not enough lighting but exactly ok in day time when it was a sunny day.

Read in English

Mr./Ms. S.M(29)

Total points

Stayed in

Room type

2018-05-22

Executive Corner King

予約時、 「客室の清掃は不備が無い様、しっかり清掃と確認をお願いいたします。」などと失礼なコメントを記載し失礼いたしました。 以前、マリオット系列のセントレジス大阪に宿泊した際、客室に吸い殻が残っていたり リッツ・カールトン大阪に... Read more 予約時、 「客室の清掃は不備が無い様、しっかり清掃と確認をお願いいたします。」などと失礼なコメントを記載し失礼いたしました。 以前、マリオット系列のセントレジス大阪に宿泊した際、客室に吸い殻が残っていたり リッツ・カールトン大阪に宿泊した際、悪臭がするバスルームの客室に案内されたりした経験があった事から 外資系ホテルは清掃に対する意識が低いと思っておりました故、「汚い部屋には泊まりたくない」との思いから冒頭のコメントとなりました。 実際は、清掃は完璧でした。 特に、ターンダウン時にバスルームまでも清掃してくれた点は驚きました(必要かはさて置き、私の経験ではコンラッド大阪さんだけだと思います)。 また、ロビー・客室・ラウンジとどこの窓ガラスもピカピカで、掃除に力を入れていることがひしひしと感じられました。 本当にありがとうございます。 苦言ではありませんが、グラスがくすんでおりましたので磨かれる事をオススメ致します。 セントレジスやリッツ・カールトンは接客も悪く、この経験から外資系ホテルは接客が悪いと思っておりましたが 接客スキルでは右に出るホテルはないあの帝国ホテルにも匹敵する素晴らしい接客対応おもてなしをして頂きまして誠にありがとうございます。 前述の通り、外資系ホテルに宿泊した際は高い金だけ払わされて全く満足できないという状況が続き、私の中には「外資系ホテルに名ホテルなし」という概念ができあがりましたが、その概念を見事に覆してくれました。 いい意味で「期待を全て裏切られました」。 今後とも、コンラッド大阪並びにヒルトングループとは末永くお付き合いできればと存じます。 どうぞよろしくお願いいたします。 コンラッド大阪の皆様、 失礼な事を申した上、敵意まで持っていた私に対し 非常に素晴らしい「おもてなし」をして頂き、厚く御礼申し上げます。

At the time of reservation, I dismissed rude comments such as "Cleaning of the room is incomplete so please clean and check firmly" and so on. Previously, when staying in St. Regis Marriott Osaka, when there were cigarette butts in the guests and when staying in Ritz-Carlton Osaka, there was experience of being guided to rooms of stinky bathroom, so foreign-affiliated hotel I thought that consciousness for cleaning was low, so it was a comment at the beginning from the thought that "I do not want to stay in a dirty room." In fact, the cleaning was perfect. In particular, I was surprised that the bathrooms were also cleaned up when turning down (I need to put it there, I think that Conrad Osaka is the only one in my experience). Also, it was felt that the lobby, guest room, lounge and any window glass was shiny and that we are putting effort into cleaning. thank you very much. Although it is not a complaint, I recommend that you polish as the glass is dull. St. Regis and Ritz-Carlton did not have a lot of customer service, so from this experience foreign-affiliated hotels thought that customer service was bad, but with customer service skills there is no hotel to the right No wonderful customer service compatible hospitality comparable to that empire hotel Thank you very much. As mentioned above, when I stayed at a foreign-affiliated hotel, there was a situation that only high money was paid and I could not be satisfied at all. Inside of me there was a concept of "no hotel in a foreign-affiliated hotel", but that concept He had a brilliant reversal of her. In a good sense, "I was betrayed all my expectations." I hope to continue to have a long term relationship with Conrad Osaka and the Hilton Group in the future. Thank you very much. Everyone in Conrad Osaka, thank you for being rude and thanking me for having a very wonderful "hospitality" to me who had hostility, I would like to express my sincere gratitude.

Read in English

Mr./Ms. H.T(65)

Total points

Stayed in

Room type

2018-03-29

Twin deluxe room Non-smoking

スタッフの対応や消耗品の補給などのサービス、部屋の備品設備等がすばらしいです。

Service such as correspondence of staff and replenishment of expendable supplies, furniture equipment of room, etc. are wonderful.

Read in English

Mr./Ms. M.Y(2)

Total points

Stayed in

Room type

2018-02-11

King Executive Suite

ホテルスタッフの対応の悪さにガッカリです。エグゼクティブラウンジでチェックインできると聞いていたのに、当日はいっぱいなので、一般のチェックインカウンターでチェックイン。エグゼクティブラウンジにアフタヌーンティーに行くと、子供の泣き声はうるさ... Read more ホテルスタッフの対応の悪さにガッカリです。エグゼクティブラウンジでチェックインできると聞いていたのに、当日はいっぱいなので、一般のチェックインカウンターでチェックイン。エグゼクティブラウンジにアフタヌーンティーに行くと、子供の泣き声はうるさいし、お食事やドリンクなども追加されるのが遅い上に、接客態度が悪い。スタッフの数が足りないのか、気配りをできるスタッフがいないのか、お客様が席を立たれた後も片付けられるまでにかなりの時間がかかっていた。カクテルサービスの時間に行ってみると、満席のため利用できないので、空き次第お部屋に連絡するとのこと。100平米のキングエグゼクティブスイートに宿泊しているにもかかわらず、この対応であった。エグゼクティブラウンジの印象は空港のラウンジ以下でした。チェックアウトもエグゼクティブラウンジでかなり待たされ、もう二度と宿泊したくないです。こんなに不愉快な思いをしたのは人生で初めてです。

It is disappointing because of bad correspondence of hotel staff. I heard that you can check in at the executive lounge, but since that day is full, check in at the general check-in counter. When I go to the afternoon tea at the executive lounge, the child's crying is noisy, additions such as meals and drinks are late, and the attitude of the customer is bad. It took quite a while for us whether the number of staff was insufficient or there was no staff who could pay attention, even after the customer was seated, we could clean up again. When I go to the cocktail service time, I can not use because it is full so I will contact the room as soon as it is available. Despite staying in a King Executive Suite of 100 m2, this was the response. The impression of the executive lounge was below the airport lounge. Check-out was also kept waiting quite a lot at the executive lounge and I do not want to stay again. It was my first time in my life that I felt such an unpleasant feeling.

Read in English

Mr./Ms. N.N(80)

Total points

Stayed in

Room type

2018-01-31

Twin Deluxe

ルームサービスが24時間利用できるのは心強く思いましたが、メニューをもう少しさっぱりしたものなど 豊富だったらよかったと思います。 心のこもった皆様のおもてなしは好感を持てました。 お部屋からの眺めがゆったりした気分にさせ、楽しめました... Read more ルームサービスが24時間利用できるのは心強く思いましたが、メニューをもう少しさっぱりしたものなど 豊富だったらよかったと思います。 心のこもった皆様のおもてなしは好感を持てました。 お部屋からの眺めがゆったりした気分にさせ、楽しめました。

I was encouraged to use room service 24 hours a day, but I think that it would have been nice if we had plenty of refreshing menu and more. The hospitality of everyone's heartfelt liked. The view from the room made me feel comfortable and I enjoyed it.

Read in English

Mr./Ms. H.F(54)

Total points

Stayed in

Room type

2017-12-19

Deluxe Room

この度は急なお願いにご対応いただき、大変ありがとうございました。 素晴らしい接客とおもてなしに大変満足の滞在ができました。 これからも大阪へ行く際は利用させていただきます。 今後とも宜しくお願いします。

Thank you very much for responding to a sudden request this time. We were able to stay very satisfied with the wonderful customer service and hospitality. I will continue to use it when I go to Osaka. Thank you in the future.

Read in English

Mr./Ms. T.F(43)

Total points

Stayed in

2017-10-22

H Honorsに宿泊前日に入り、平メンバーなのにWi-Fi無料とレイトチェックアウト無料、ミネラルウォーターも無料でありがたかったです。 ・・・たくさんもらってたくさん飲んだら、ターンダウンの時にたくさん置いてくださってたのにおもてなし... Read more H Honorsに宿泊前日に入り、平メンバーなのにWi-Fi無料とレイトチェックアウト無料、ミネラルウォーターも無料でありがたかったです。 ・・・たくさんもらってたくさん飲んだら、ターンダウンの時にたくさん置いてくださってたのにおもてなしを感じました。 できてすぐなので、サービス面に不安があるというレビューが散見されましたが、私はそこまで気になりませんでした。 あと、スリッパは普通のホテルより大分よかったです。 アメニティーのアロマテラピーアソシエイツが嬉しかったです。シャンプー・コンディショナー・ボディーソープ・ボディークリーム、ソープも(^^) 台風の日だったのでかなり天候は荒れていたのですが、朝には晴れ間も出て素晴らしいビューでした。 あと、バスがすごく広くて素敵でした。かなり大柄な私でもゆっくり入ることができました!今までで1番大きいかも! 朝食はヒルトンも好きなのですが、さすがヒルトンの上のコンラッド、とても美味しかったです。個人的には大阪ではリッツ・カールトンよりヒルトンの朝食の方が好きかもと思うくらいなので。 朝食の時に回っている方がいらっしゃって、1組1組に「何か気になることはありましたか?」と聞いてらっしゃいました。初めてのことでしたので、びっくりしました。 そこで思わず「2人で泊まっているのでアメニティー2個ほしかった」と言ったのですが、朝食から部屋に戻ったらありました。仕事の早さにびっくり! レビューでサービス面に不安ありとされながら、それを感じなかったのはこういった努力で日々進化しているからかしらと思いました。 とても堪能してきたので、次もまたいつか泊まりたいなと思いましたよ〜(^^) あっ。ポットの場所がわからなくてミルクのスチーマーでお湯沸かしちゃってました(笑)。 何で白いのー!?クレーム!?ちょっと気持ち悪いって言ってたんですが、お茶飲み終わった後に1番下の引き出しからポット出てきて納得と爆笑。最初から聞けばよかったです。コーヒー飲む人いなかったので気付きませんでした。 そういう者もおりますので、今後のご参考までに。

We entered the day before staying at H Honors, although it is a flat member, it was free thanks to Wi-Fi free and late check-out free, mineral water was also free of charge. ... I got a lot of it and drank a lot, I felt hospitality though I had kept plenty at turn down time. Since it was soon to be completed, there were scattered reviews that the service side is uneasy, but I did not mind that. Also, slippers were much better than ordinary hotels. Aromatherapy Associates of amen was pleased. Shampoo · Conditioner · Body soap · Body cream, Soap also (^ ^) It was a typhoon day so weather was pretty rough, but in the morning a fine day came out and it was a wonderful view. Also, the bus was very spacious and lovely. I was able to enter slowly even though I was quite large! It might be the biggest ever! Breakfast also like Hilton, but Conrad on Hilton was delicious, as expected. Personally I think that in Osaka I prefer Hilton breakfast rather than Ritz-Carlton. There was one who was turning around at breakfast, and I heard that one group of students said "Do you have anything to worry about?" It was my first time, so I was surprised. So I thought, "Because we were staying with two people, we wanted two pieces of amenity", but when I returned from the breakfast to the room. I was surprised by the speed of work! I thought it was because the evolution happened on a daily basis with such efforts that it was regarded as uneasy about the service side in the review but I did not feel it. I was very fluent, I thought that I would like to stay again someday soon ~ (^ ^) Ah. I did not know the location of the pot and boiled it with milk steamer (laugh). Why is it white! What? claim! What? I was told somewhat disgusting, but after the tea drinking was over, the pot came out from the bottom drawer and it was convinced and burst out laughing. I should have listened from the beginning. I did not notice because I did not have a coffee drinker. We also have those people, so for future reference.

Read in English

Mr./Ms. T.N(3)

Total points

Stayed in

Room type

2017-10-12

Executive Corner King

最近オープンしたばかりということもあり、外装内装、部屋からの眺望も素晴らしかった。 平日ということもあったのか、コーナールームも都内の値段よりかなり安く泊まれた。 大変満足しました。残念な点は以下の2点でした。 ・スタッフの対応はまだ... Read more 最近オープンしたばかりということもあり、外装内装、部屋からの眺望も素晴らしかった。 平日ということもあったのか、コーナールームも都内の値段よりかなり安く泊まれた。 大変満足しました。残念な点は以下の2点でした。 ・スタッフの対応はまだ慣れていないのか、見合っていないところがあった(ポーターとお部屋係) ・大阪/梅田駅からのアクセスについて、タクシーでの移動であったが駅前の一方通行に囲まれていることもあり、かなり遠回りでのアクセスとなった

As it was just recently opened, the exterior interior and the view from the room were wonderful. Was there something like a weekday, too? The corner room was also considerably cheaper than the price in Tokyo. I was very satisfied. Regrettable points were two points below. · There was a place where the staff's correspondence is not yet used, there is a place which is not in agreement (Porter and room staff) · About access from Osaka / Umeda station, it was moved by taxi but it was surrounded by a one-way street in front of the station, and it was accessed considerably roundabout

Read in English

Mr./Ms. N.Y(58)

Total points

Stayed in

Room type

2019-08-09

King Deluxe room Non-smoking

No comment from this user.

Mr./Ms. N.A(66)

Total points

Stayed in

Room type

2019-03-23

Executive Twin

No comment from this user.

Mr./Ms. H.T(Private)

Total points

Stayed in

Room type

2018-12-30

King Executive Room

No comment from this user.

Mr./Ms. C.Y(42)

Total points

Stayed in

2018-02-07

No comment from this user.

Mr./Ms. O.A(33)

Total points

Stayed in

2017-12-28

No comment from this user.

Welcome to Relux