Now loading...0%

ヒルトン福岡シーホーク Hilton Fukuoka Sea Hawk

Resort
  • Fukuoka > Fukuoka city (Tenjin ・ Momochihama)

Review of Hilton Fukuoka Sea Hawk

Overall Rating(72 reviews)

3.8/5

5

32%

4

31%

3

22%

2

13%

1

3%

 

Rooms4.0/5

Bath3.5/5

Breakfast3.9/5

Dinner4.3/5

Services3.9/5

Other Facilities3.9/5

Mr./Ms. P.W(Private)

Total points

Stayed in

Room type

2018-02-17

30F Executive King

I booked a Executive King and it room rate included tax is over 80,000 yen. There is no service or indication to me aft... Read more I booked a Executive King and it room rate included tax is over 80,000 yen. There is no service or indication to me after check in at the counter. The breakfast is really bad. All hot dishes which is cold. This is the most worst Hilton which I stayed over the world in my rest of life up till now

I booked a Executive King and it room rate included tax is over 80,000 yen. There is no service or indication to me after check in at the counter. The breakfast is really bad. All hot dishes which is cold. This is the most worst Hilton which I stayed over the world in my rest of life up till now

Mr./Ms. Y.S(48)

Total points

Stayed in

Room type

2020-03-22

Hilton Twin

・部屋からの景色(福岡タワー側)が素晴らしかった。日本のホテルの中でもトップクラスだと思うのでもっとアピールしたほうがいい。 ・朝食ビュッフェは福岡らしいメニューがあるとうれしい。例えば明太子、もつ鍋、水炊き、やきとり、ラーメン、うどん、... Read more ・部屋からの景色(福岡タワー側)が素晴らしかった。日本のホテルの中でもトップクラスだと思うのでもっとアピールしたほうがいい。 ・朝食ビュッフェは福岡らしいメニューがあるとうれしい。例えば明太子、もつ鍋、水炊き、やきとり、ラーメン、うどん、通りもんなど。カレーもあるとうれしい。おむすびの具に鮭や梅も選択できるとうれしい。 ・ティッシュが洗面所だけでなく寝室にもあるとうれしい。 ・添い寝の子供のタオルがあればうれしかった。 ・ドライヤーの風量が弱かった。買い替える際は風量の強いものにしてほしい。 ・シャワーの温度がやや不安定だった。 ・誰でも客室に入って来れるため少し不安。ルームキーをもっている人のみが客室階に来れるようエレベーターを改良した方がいい。 ・せっかくきれいな砂浜が近くにあるのに、歩いて行く場合、カーブがあって危険な道路を渡らなくてはならないため残念。 ・帰り駐車場を出る際、駐車券が無効になってしまっていた。ただインターホンで事情を話すと迅速にバーをあげてくれて助かった。

・ The view from the room (Fukuoka Tower side) was wonderful. I think it's one of the best hotels in Japan, so it's better to appeal more. ・ I am happy that the breakfast buffet has a menu that is typical of Fukuoka. For example, mentaiko, motsu-nabe, water-cooked, yakitori, ramen, udon, street mon. I am happy to have curry. I am glad that salmon and plum can be selected for the rice ball. ・ I am glad that the tissue is not only in the bathroom but also in the bedroom. ・ I was glad if I had a towel for a bed-sharing child. ・ The air volume of the dryer was weak. When you buy a new one, make sure that the air volume is strong. ・ The temperature of the shower was slightly unstable. ・ A little uneasy because anyone can enter the room. It is better to improve the elevator so that only people with room keys can come to the guest room floor. ・ It is a pity that you have to cross a dangerous road when you walk, even though there is a beautiful sandy beach nearby. -When exiting the return parking lot, the parking ticket was invalidated. Just talking about the situation on the intercom helped me quickly raise the bar.

Read in English

Mr./Ms. A.H(39)

Total points

Stayed in

Room type

2020-02-22

Hilton Twin

ドーム近くということで利便性から宿泊させていただきました。いつもは主人が全て予約からチェックアウトまで行なってくれるので私自身が不慣れということもあるのですが不親切、不愉快に感じる場面がありました。1つ目はライブの服装だったので警備員の方に... Read more ドーム近くということで利便性から宿泊させていただきました。いつもは主人が全て予約からチェックアウトまで行なってくれるので私自身が不慣れということもあるのですが不親切、不愉快に感じる場面がありました。1つ目はライブの服装だったので警備員の方に何か御用ですか?と声をかけられたこと。2つ目は加湿器をお願いしたところ、在庫を確認して部屋に置いておきますね、と言われ連絡が何もなかったこと。他のホテルではそういうことがなかったので些細なことかもしれませんが残念でなりません。 また機会がありましたら利用させていただきますが、その時は他の方におすすめするレビューを書かせてもらえるような接客とサービスを期待したいと思います。

I stayed from the convenience of being near the dome. My husband always does everything from reservation to checkout, so sometimes I myself am unfamiliar, but there were scenes where I felt unfriendly and unpleasant. The first was a live outfit, so what do you need for security guards? Was called out. Secondly, when I asked for a humidifier, I was told that I would check the stock and leave it in the room, and there was no contact. It may be trivial because there was no such thing in other hotels, but I am sorry. I will use it if I have the opportunity, but at that time I would like to expect customer service and service that will allow other people to write reviews to recommend.

Read in English

Mr./Ms. C.S(58)

Total points

Stayed in

Room type

2020-02-10

Hilton Twin

お部屋のグレードアップありがとうございました とても快適でした お友だちにもおすすめします

Thank you for upgrading your room Very comfortable. I recommend it to my friends.

Read in English

Mr./Ms. M.I(48)

Total points

Stayed in

Room type

2020-02-08

Hilton double room

ヒルトンというだけで期待度が高い中での宿泊でしたので評価が低くなりました。お部屋を希望の喫煙ルームに変えて頂きましたが追加料金を払いましたが部屋の広さも変わらずチェックアウトの時間も12時から11時に変わっていました。お部屋も暖房が効かず寒... Read more ヒルトンというだけで期待度が高い中での宿泊でしたので評価が低くなりました。お部屋を希望の喫煙ルームに変えて頂きましたが追加料金を払いましたが部屋の広さも変わらずチェックアウトの時間も12時から11時に変わっていました。お部屋も暖房が効かず寒い思いをしましたのでかなりガッカリしました。見晴らしも良いお部屋でしたので気持ち良かったですが期待度が高いヒルトンさんなので普通以上のサービスや設備を期待します。アメニティもなくツインなのに椅子が1つしかないのも?でした。また宿泊する機会がありましたら泊まらせていただきたいと思います。

The evaluation was low because it was a stay in a high expectation just because it was a Hilton. I changed the room to my desired smoking room, but paid an extra charge, but the size of the room did not change and the check-out time changed from 12:00 to 11:00. I was pretty disappointed because the room did not work and I felt cold. Because it was a room with a good view, it was comfortable, but I expect more services and facilities than usual because it is a high expectation Hilton. Is it a twin without amenities and only one chair? was. In addition, I would like to stay if there is a chance to stay.

Read in English

Mr./Ms. M.K(37)

Total points

Stayed in

Room type

2020-01-19

Hilton Twin

コンサートがある度に利用させてもらってます。 今回は非常に残念でした。 朝食付きで予約したのに朝食は付いてませんと言われ、部屋もアップグレードしたのに普通の部屋と変わらず、暖房つければ工事してるのかと思うぐらい凄い音がしました。 毎回... Read more コンサートがある度に利用させてもらってます。 今回は非常に残念でした。 朝食付きで予約したのに朝食は付いてませんと言われ、部屋もアップグレードしたのに普通の部屋と変わらず、暖房つければ工事してるのかと思うぐらい凄い音がしました。 毎回利用してるのに残念です。

I use it every time there is a concert. This time was very disappointing. It was said that there was no breakfast even though I made a reservation with breakfast, and although the room was upgraded, it was no different from a normal room, and there was a great sound as if I was constructing if I turned on the heating. I am sorry that I use it every time.

Read in English

Mr./Ms. K.I(60)

Total points

Stayed in

Room type

2020-01-13

30F Executive Deluxe Twin

誕生日をヒルトン福岡シーホークさんで迎える事ができ、とても良い思い出になりました。 又、ホテルからのお祝いのお菓子まで頂き感謝しております。 本当にお世話になりました。 少し残念だったのが、エグゼクティブラウンジのサービスについてです... Read more 誕生日をヒルトン福岡シーホークさんで迎える事ができ、とても良い思い出になりました。 又、ホテルからのお祝いのお菓子まで頂き感謝しております。 本当にお世話になりました。 少し残念だったのが、エグゼクティブラウンジのサービスについてです。 以前利用させて頂いた時と比べ、アフタヌーンティータイムのお菓子・ケーキ類、夕方からのオードブルも随分質素なものになっており、少し期待し過ぎたようでした。 夏休み中等でお客様が多い日とは異なるサービスになるのかも知れないですね。 今回のサービスであれば、特にエグゼクティブフロアーに宿泊しなくても良いか。と感じました。 ただ、接客サービスに関しては、さすがヒルトンさんだと思いました。 最後にクロークの担当の方、観光に出かける際に希望のタクシーん探して下さったり、最終日には、数ヶ所への宅急便の荷造り手伝って下さって、本当に有難うございました。 お客様から喜ばれるスタッフで、いつまでも頑張って下さい。

I was able to celebrate my birthday with Hilton Fukuoka Sea Hawk, which was a very good memory. Also, thank you for the festive sweets from the hotel. I really took care of you. A little disappointing was the Executive Lounge service. Compared to when I used it before, sweets and cakes for afternoon tea time and hors d'oeuvres from the evening were also quite frugal, so I seemed to expect a little too much. It may be a different service from days when there are many customers, such as during summer vacation. With this service, do you have to stay on the executive floor? I felt that. However, when it comes to customer service, I thought it was Hilton. Finally, the person in charge of the cloak, thank you for finding your desired taxi when going out for sightseeing, and for helping to pack up the courier service to several places on the last day, thank you very much. Please work hard forever with staff who are pleased by customers.

Read in English

Mr./Ms. Y.K(64)

Total points

Stayed in

Room type

2020-01-13

Hilton Twin

明日もお世話になります。予約をしました。よろしくお願いします。

I will take care of you tomorrow. I have made a reservation. Thank you.

Read in English

Mr./Ms. M.I(54)

Total points

Stayed in

Room type

2019-12-22

Deluxe Twin

朝食会場に 会員様と分けてますが、 同じフロアでないようにしたほうが 感じがよいと思いました。 会員様は上層階のクラブラウンジでの 朝食にする等にしてはいかがでしょうか? ウェルカムスイーツ、birthdayケーキ サービス... Read more 朝食会場に 会員様と分けてますが、 同じフロアでないようにしたほうが 感じがよいと思いました。 会員様は上層階のクラブラウンジでの 朝食にする等にしてはいかがでしょうか? ウェルカムスイーツ、birthdayケーキ サービスありがとうございました。

Although it is separated from the members at the breakfast venue, I thought it would be better if it was not on the same floor. How about for members to have breakfast in the club lounge on the upper floor? Thank you for the welcome sweets and birthday cake service.

Read in English

Mr./Ms. Y.S(63)

Total points

Stayed in

Room type

2019-12-12

Family Junior Suite

友人の誕生日に宿泊しました。 ホテルから スィーツのプレゼントに友人も大変喜んでいで感謝しています 今回は ジュニアスイートで景色も素晴らしく広いお部屋でゆっくり過ごせましたがシャワーブース付きと思っていたのですが違いました。 ま... Read more 友人の誕生日に宿泊しました。 ホテルから スィーツのプレゼントに友人も大変喜んでいで感謝しています 今回は ジュニアスイートで景色も素晴らしく広いお部屋でゆっくり過ごせましたがシャワーブース付きと思っていたのですが違いました。 また 残念に思ったのは 朝食会場です わざわざ ゆったりした時間に行ったのですから 席への案内をもっとスムーズにして欲しい 部屋番号を伝えて 食事付きをペーパーで確認する方法は何とかできませんか? 前に並んでいた方が係りの方に食事付きではありません…と言われているのが聞こえできて 私達も不愉快な気持ちになりました。 私達は席が空いているのに 狭い席に案内されて ゆっくり座りたい旨をお願いすると 係りの方は 無言で不愉快な顔をして また落ちつかない席へ… 混雑時ではないし客の気持ちを理解して欲しい。 お料理も このクラスのホテルにしては ありきたりの物が多いように思いました。 また 宿泊する際にはエグゼクティブフロアに宿泊してラウンジで朝食をしようかと思案しています 今回のチェックインは早めに手続きに並んだので スムーズに入室出来たことは嬉しかったです 電話での問い合わせや フロントの方には 大変お世話になりました

Stayed on a friend's birthday. I am very grateful to my friends for the sweets present from the hotel. I was able to spend a relaxing time in a spacious room with a wonderful view in a junior suite, but I thought it was with a shower booth. In addition, I was sorry that I went to the breakfast room in a relaxed time, so I couldn't somehow manage to provide the room number that I wanted to get to the seats more smoothly and check the meals with paper. We heard that the person in front of the line was not accompanied by a meal to the person in charge ... which made us uncomfortable. We were guided to a narrow seat and asked to sit down slowly, even though the seats were vacant. The person in charge spoke silently and unpleasantly. I want you to The food seemed to be commonplace for a hotel of this class. In addition, when staying, I am thinking of staying on the executive floor and having breakfast in the lounge I was glad that I was able to enter the room smoothly because this check-in was arranged early in the procedure Thank you very much for

Read in English

Mr./Ms. M.H(20)

Total points

Stayed in

Room type

2019-12-14

30F Executive Twin

ライブがあり1泊のみですが宿泊させて頂きました! チェックインが混雑していたのですがラウンジの方へ通していただいたので時間も掛からず、部屋もドーム側のお部屋をご用意して頂き、スタッフさんの対応も良く、気持ちよく過ごすことが出来ました! ... Read more ライブがあり1泊のみですが宿泊させて頂きました! チェックインが混雑していたのですがラウンジの方へ通していただいたので時間も掛からず、部屋もドーム側のお部屋をご用意して頂き、スタッフさんの対応も良く、気持ちよく過ごすことが出来ました! 初めて福岡に来て、初めてヤフオクドームでのライブに参戦でしたが、ホテルも近く便利で最高の思い出に出来ました! またヤフオクドームのライブに参戦する時は連泊でも泊まりたいです! ありがとうございました!

There was live and only one night, but I stayed! The check-in was crowded, but since it was passed to the lounge, it did not take much time, the room was prepared on the dome side, the staff was well responsive and I could spend it comfortably ! I came to Fukuoka for the first time and participated in the live performance at Yahoo! I also want to stay overnight even when I participate in the Yahoo Auctions live! Thank you very much!

Read in English

Mr./Ms. K.T(53)

Total points

Stayed in

Room type

2019-12-07

Panoramic Suite

パノラミックスイートでしたが、出来たら喫煙希望だったので仕方ないとは思いますが、案内されたのは15階でした。禁煙でも良かったので、案内してくださる時に低層階でも良いか聞いてもらえたらよかったです。と言うのも、ラウンジのある33階に行くのに、... Read more パノラミックスイートでしたが、出来たら喫煙希望だったので仕方ないとは思いますが、案内されたのは15階でした。禁煙でも良かったので、案内してくださる時に低層階でも良いか聞いてもらえたらよかったです。と言うのも、ラウンジのある33階に行くのに、一旦エレベーターを17階で降りて乗り換えて行かなくてはならず、非常に面倒でした。 朝食に行くと、今混んでます…3番目ではありますが一度お部屋にてお待ち下さい。案内の電話を入れます。とのこと。見るとテーブルは3つ空いたばかり。このまま待ちたいなと、それに多分部屋についた頃すぐ電話があるはずよね。と思いながら…。案の定、鍵を開けたらすぐ電話が鳴りました。とにかく不便だっし、せっかく高い料金を支払ったのに良い部屋の気分を味わえませんでした。 あと、まだ入室したばかりなのにトイレに座ったら、ジャグジーバスに上がる階段の横に長い髪の毛が数本落ちたままでした。浴槽の中にも髪の毛がくっついていて、気分が良いものではありませんでした。 何度も宿泊させていただいていますが、今回は残念でした。

Although it was a panoramic suite, I thought it would be unavoidable because I wanted to smoke, but I was guided to the 15th floor. It was good to quit smoking, so it would have been nice if you could ask me if you would like to be on a lower floor when you guide me. That said, to go to the 33rd floor, where the lounge is located, we had to get off the elevator once on the 17th floor and change trains. If you go to breakfast, it's crowded now ... Please wait in your room once it's third. Make a phone call. That's it. As you can see, there are only 3 tables available. If you want to wait like this, you probably have a phone call right when you get to the room. While thinking ... Sure enough, the phone rang as soon as I unlocked the key. Anyway, it was inconvenient, and I didn't feel like a good room even though I paid a lot of money. Also, when I sat in the bathroom even though I had just entered the room, a few long hairs had fallen beside the stairs going up to the jacuzzi bath. My hair was stuck in the bathtub and it wasn't good. We have stayed many times, but this time it was disappointing.

Read in English

Mr./Ms. Y.F(55)

Total points

Stayed in

Room type

2019-12-08

Hilton Twin

とてもリラックスでき、幸せな時間を過ごすことが 出来ました

Very relaxing and having a happy time it is complete

Read in English

Mr./Ms. M.Y(26)

Total points

Stayed in

Room type

2019-10-18

30F~ Executive deluxe family (Non-smoking)(71~78m²)

お部屋自体はとても居心地良く、快適に過ごすことができました。 ですが、チェックインはラウンジで、と以前問い合わせの返答時、電話担当者の方からのご提案で伺っていたのですが… 伝達ミスか、フロントでの対応となってしまって少々残念な気持ちにな... Read more お部屋自体はとても居心地良く、快適に過ごすことができました。 ですが、チェックインはラウンジで、と以前問い合わせの返答時、電話担当者の方からのご提案で伺っていたのですが… 伝達ミスか、フロントでの対応となってしまって少々残念な気持ちになりました。 それ以上に残念だったのが、朝食会場での女性ホテルマンの方の態度。 ドリンクコーナーのカップ補充時、外国人女性が持っていたカップを空のトレーの上に置こうとされていました(わざとというより、広く置ける場所に深く考えず置こうとした感じ)。 それをホテルマンは、無言で視線も合わせず、横からさっと引き抜いていました。 外国人女性の方は戸惑った様子でホテルマンを見ていましたが、無視。 どう見ても不機嫌にカップを並べて、さっさと立ち去って行きました。 見ているこっちが不愉快になりました。 彼女はお仕事をしにいらっしゃっているんですよね? ボランティアの方でもいらっしゃったのでしょうか。 正直、同じ日本人として恥ずかしいです。 対価を支払って滞在している利用者に、混雑時だからと露骨に苛立ちを見せるような方は、フロアに出すべきでないと思うのですが。 フロントの件も別にいいかと思える程、他の人の応対は皆さん気持ちの良いものでした。 だからこそ、彼女の態度で一気に気分が悪くなりました。 お食事もあまり好みではなく…。 大浴場も正規のお値段でしたら利用しないと思います。 ライブ参戦が主ですが、結婚記念日の前祝いも兼ねてと思い今回のお部屋を予約しましたが、本当にお部屋代だけに出費した感じです。 お安く泊まらせて頂いたので、こんなものなのかもしれませんが。

The room itself was very cozy and comfortable. However, I checked in at the lounge, and when I answered an inquiry, I was asked by a telephone representative ... It was a bit of a shame because of miscommunication or the front desk. What was more disappointing was the attitude of female hotelmen at the breakfast venue. At the time of refilling the drink corner cup, I was trying to put the cup held by a foreign woman on an empty tray (I felt like trying to put it without thinking deeply in a place where I could place it widely). The hotelman was pulling it out from the side, silently and without gaze. The foreign woman looked at the hotelman in a confused manner, but ignored. Even if I looked at it, I arranged the cups in a bad mood and went away. This is looking unpleasant. Is she coming to work? Did you come as a volunteer? To be honest, I am ashamed as the same Japanese. I don't think people who are paying consideration and who are blatantly frustrated because they are busy should not be on the floor. The reception of the other people was pleasant enough that it seemed to be another matter at the front desk. That's why her attitude made me feel sick. I don't like food too much ... We think that we do not use public bath if it is regular price. I mainly participated in the live show, but I booked this room because I thought it would also be a celebration before the wedding anniversary, but I feel like I've just spent the room. I was allowed to stay cheaply, but this may be something like this.

Read in English

Mr./Ms. S.S(22)

Total points

Stayed in

Room type

2019-10-13

30F Executive King

3度目の利用でしたが、今回は大切な人の記念日も重なり、サプライズで何か用意したいとご連絡させていただきました。すぐにメールが届き、可能なサービスを分かりやすく説明してくれました。当日もチェックインの際に、ウェルカムスイーツのことや、ケーキを... Read more 3度目の利用でしたが、今回は大切な人の記念日も重なり、サプライズで何か用意したいとご連絡させていただきました。すぐにメールが届き、可能なサービスを分かりやすく説明してくれました。当日もチェックインの際に、ウェルカムスイーツのことや、ケーキを出すタイミング等の確認を細かくして頂いた結果、サプライズも成功して大変嬉しく思います。私も彼女も、サービスや料理には大変満足しております。ぜひ、また利用させて頂きたいと感じました。本当にありがとうございました。

This was the third time, but this time the important person's anniversary also overlapped. An email arrived immediately and explained the possible services in an easy-to-understand manner. On the day of the check-in, I was very pleased that the surprise was a success as a result of checking the details of the welcome sweets and the timing of the cake. I and she are very happy with the service and the food. I really wanted to use it again. I'm really thankful to you.

Read in English

Mr./Ms. H.K(53)

Total points

Stayed in

Room type

2019-09-07

Family Junior Suite

①喫煙ルームが選択出来るかも?とコメントされていたが、利用した階層自体に喫煙ルームがなかった。 ②朝食付きで予約していたがチェックインの際に朝食はないと言われた。 ③朝食会場で一部オーナー専用コーナーがあったが、一般宿泊客と違う内容だっ... Read more ①喫煙ルームが選択出来るかも?とコメントされていたが、利用した階層自体に喫煙ルームがなかった。 ②朝食付きで予約していたがチェックインの際に朝食はないと言われた。 ③朝食会場で一部オーナー専用コーナーがあったが、一般宿泊客と違う内容だったので、いっその事完全に会場を分けてしまえばと思うけど。 ④岩風呂は1600円の対価とは合っていないレベルであった。半額でも妥当かと。

① Can I choose a smoking room? However, there was no smoking room in the hierarchy used. ② I made a reservation with breakfast, but was told that there was no breakfast at the time of check-in. (3) There was a corner dedicated to owners at the breakfast venue, but it was different from general guests, so I would like to divide the venue completely. ④ The rock bath was at a level that did not match the price of 1600 yen. Is half price reasonable?

Read in English

Mr./Ms. K.S(57)

Total points

Stayed in

Room type

2019-09-06

Hilton double room

お部屋をグレードアップして頂きました、 とても快適に過ごせました ありがとうございました。

Thank you for upgrading your room, it was very comfortable.

Read in English

Mr./Ms. K.T(55)

Total points

Stayed in

Room type

2019-09-04

Hilton Twin

チェックインに少し時間がかかり過ぎます。 説明が丁寧なのはいいのですが、どうにかならないでしょうか。

Check-in takes too long. I hope the explanation is polite, but what about it?

Read in English

Mr./Ms. M.K(62)

Total points

Stayed in

Room type

2019-09-02

Upper Floor Hilton Twin

ツインの部屋を 格安で 一人で泊まりました。ちゃんと高層階のオーシャンビューのステキな部屋を用意してくれました! かなりの お得感 感じました!

We stayed alone in a twin room at a reasonable price. He / she prepared wonderful room of ocean view of high floor properly! I felt a good deal!

Read in English

Mr./Ms. S.O(63)

Total points

Stayed in

Room type

2019-08-08

Hilton double room

今時Wi-Fiが会員以外有料とは如何なものか? 又風呂の湯が熱いのが出ない! 朝食は品数が多く美味しくいただきました。 今回はReIuxさんのポイントを利用して安く宿泊させて頂きましたが正規の値段で宿泊しようとは思いません。

What is Wi-Fi now charged for non-members? The bath water is not hot! The breakfast was large and served delicious. This time I stayed cheaply using ReIux's points, but I don't want to stay at a regular price.

Read in English

Mr./Ms. T.N(53)

Total points

Stayed in

Room type

2019-07-15

Deluxe Family

また泊まりたいです。 景色も最高でした。

* Checking differences in Tomita points * I would like to stay again The scenery was great.

Read in English

Mr./Ms. M.K(46)

Total points

Stayed in

Room type

2019-07-28

Hilton Twin

호텔규모와 방의 크기와 시설엔 대체적으로 만족함. 영어와 한국어가 가능한 직원이 있어서 편했음. 우산대여서비스도 좋았슴. 조식은 그냥 무난한 정도 였다.위치가 도심과 떨어져 있어서 조금 불편한점이 있... Read more 호텔규모와 방의 크기와 시설엔 대체적으로 만족함. 영어와 한국어가 가능한 직원이 있어서 편했음. 우산대여서비스도 좋았슴. 조식은 그냥 무난한 정도 였다.위치가 도심과 떨어져 있어서 조금 불편한점이 있었고 공항리무진버스 수화물서비스를 이용하려고했는데 제한적이고 이용이 불편해서 개선이 필요하다.

Mostly satisfied with hotel size, room size and facilities. Convenient staff with English and Korean speaking staff. Umbrella rental service was good. The breakfast was just fine, the location was a bit uncomfortable and the airport limousine bus luggage service was limited.

Read in English

Mr./Ms. T.N(46)

Total points

Stayed in

Room type

2019-08-05

Deluxe Twin

初めて、ヒルトンに宿泊しましたが チェックインに40分も待たされる手際の悪さ また、駐車場は無料と伺ったのですが出庫時には5600円と表示され、後ろにも車両が待っていましたので仕方なく払いましたが... これがヒルトンのサービスなので... Read more 初めて、ヒルトンに宿泊しましたが チェックインに40分も待たされる手際の悪さ また、駐車場は無料と伺ったのですが出庫時には5600円と表示され、後ろにも車両が待っていましたので仕方なく払いましたが... これがヒルトンのサービスなのですね。 非常に残念な滞在時間でした。

I stayed in Hilton for the first time, but the inconvenience of waiting 40 minutes for check-in Also, I heard that the parking lot is free, but it was displayed as 5600 yen when leaving the store, and the vehicle was waiting behind so I paid for it ... This is Hilton's service. It was a very disappointing stay.

Read in English

Mr./Ms. S.F(53)

Total points

Stayed in

Room type

2019-07-18

Hilton Twin

久しぶりにヒルトンに宿泊で楽しみにしていました。 あいにくの天気でしたが、部屋でゆっくり出来ました。 朝食を楽しみにしていましたが… 先ずはサラダの種類がレタス、ニンジンだけ。 ホテルのサラダでトマトやきゅうりがなかったのは初めてで... Read more 久しぶりにヒルトンに宿泊で楽しみにしていました。 あいにくの天気でしたが、部屋でゆっくり出来ました。 朝食を楽しみにしていましたが… 先ずはサラダの種類がレタス、ニンジンだけ。 ホテルのサラダでトマトやきゅうりがなかったのは初めてでした。 他の種類もビジネスホテルより悪かったです。 せめて福岡有名の明太子等は、取り入れても?

I was looking forward to staying at Hilton after a long time. It was unfortunate weather, but it was done slowly in the room. I was looking forward to breakfast ... First of all, the type of salad is only lettuce and carrots. It was the first time there was no tomato or cucumber in the hotel salad. Other types were worse than business hotels. Do you want to include Fukuoka famous Atago, etc.?

Read in English

Mr./Ms. H.M(51)

Total points

Stayed in

Room type

2019-06-30

30F Executive Deluxe Twin

地元なのでランチやディナーではよく利用するのですが、G20のメイン会場になったので、期待を込めて宿泊しました。 サービス面で少し不安がありましたが、かなり改善されており、気持ちよく滞在することが出来ました。 エグゼクティブフロアのスタッ... Read more 地元なのでランチやディナーではよく利用するのですが、G20のメイン会場になったので、期待を込めて宿泊しました。 サービス面で少し不安がありましたが、かなり改善されており、気持ちよく滞在することが出来ました。 エグゼクティブフロアのスタッフの皆さん、どうもありがとうございました。

As it is local, we often use for lunch and dinner, but we stayed with expectation because it became the main meeting place of G20. I was a little uneasy about the service, but it has been considerably improved and I was able to stay comfortably. Thank you very much to the staff of the executive floor.

Read in English

Mr./Ms. T.S(69)

Total points

Stayed in

Room type

2019-07-08

30F~ Executive deluxe family (Non-smoking)(71~78m²)

非常に快適に過ごせました。 結婚40周年で孫も一緒だったのですが、プレセントまで頂き感謝しています。

I was very comfortable. My grandchildren were with us at the 40th anniversary of their marriage, but thanks to the present we are grateful.

Read in English

Mr./Ms. E.K(46)

Total points

Stayed in

Room type

2019-07-03

Hilton double room

チェックイン時かなり、待ちました。半分イライラしていたら、女性の方がお声かけして頂き、少し落ち着きました。フロントの方も、優しく丁寧に、対応していただきました。次回また、利用されて頂きたいです。

I waited quite at the time of check-in. When I was half annoyed, I asked a woman to speak and I was a little calmed down. The person in the front desk also responded gently and carefully. Next time, I would like you to be used.

Read in English

Mr./Ms. T.H(71)

Total points

Stayed in

Room type

2019-06-12

Hilton double room

丁寧な応対で、好感が持てました。ドームへ直線つながっている便利さ、野球観戦の際は次回以降も利用しようと思っています。

The courteous response was positive. The convenience is connected straight to the dome, I think that I will try to use it from the next time when watching a baseball game.

Read in English

Mr./Ms. S.J(37)

Total points

Stayed in

Room type

2019-05-26

Hilton Twin

コンサートの日に宿泊しました。当日は部屋のアップグレードもして下さり、とても素敵な夜景の見えるお部屋でした。お部屋にミネラルウォーターが用意してあると良かったなと思いました

I stayed at the concert day. The room was upgraded as well, and it was a room with a very nice night view. I thought it would be nice to have mineral water in the room

Read in English

Mr./Ms. K.N(53)

Total points

Stayed in

Room type

2019-05-22

Upper Floor Hilton Twin

古いので仕方ないのですが、浴室のタイルなど改装した割にはお粗末な印象を受けました。 また、フロントでスタッフ同士の会話を耳にして不快でした。※チェックインしている最中に隣のデスクで言い合い?をしていたように感じました。

I can not help because it is old, but I received a poor impression for the bathroom tile etc. In addition, it was unpleasant to hear conversation between the staff at the front desk. ※ Ask at the next desk while checking in? I felt like I was

Read in English

Facility・services

Property

Hilton Fukuoka Sea Hawk

Address

2-2-3 Jigyohama, Chuo, Fukuoka, Fukuoka

check-in / check-out time

16:00 / 11:00

CI/CO time may be different depending on plan.

Credit card

VISA/MASTER/AMEX/JCB/DINERS

Number of guest rooms

1053 room(s)

Welcome to Relux