Now loading...0%

札幌パークホテル Sapporo Park Hotel

City-centered Hotel
  • Hokkaido > Susukino・Odori

Review of Sapporo Park Hotel

Overall Rating(6 reviews)

4.2/5

5

33%

4

50%

3

17%

2

-%

1

-%

 

Rooms4.0/5

Bath3.2/5

Breakfast4.3/5

Dinner-

Services4.7/5

Other Facilities3.5/5

Mr./Ms. Y.K(61)

Total points

Stayed in

Room type

2019-06-21

Superior Queen Double * Park View

中島公園を眺望できるいい部屋に案内していただきゆっくりと過ごすことができました ありがとうございました。

We were able to spend time to have you guide to good room which can overlook Nakajima Park Thank you very much.

Read in English

Mr./Ms. S.T(43)

Total points

Stayed in

Room type

2019-02-28

Standard Twin

丁寧な対応ときちんとしたホテル的なサービスで良かったです。 よく眠れるベッドでした。 なだ万の朝食がものすごく良かったです。 ありがとうございます!

It was good with a polite correspondence and a neat hotel-like service. It was a sleepy bed. The breakfast of Nadaman was very good. Thank you!

Read in English

Mr./Ms. Y.M(30)

Total points

Stayed in

Room type

2018-08-25

Standard Twin

接客が非常に洗練されており、気持ち良く滞在することができました。ありがとうございました。

Hospitality was very refined and I was able to stay comfortably. Thank you very much.

Read in English

Mr./Ms. T.O(47)

Total points

Stayed in

Room type

2017-11-02

Superior Large Twin Room * Park View

いつも安心して宿泊できます。 ありがとうございます。 しかしながら、設備が古いのは仕方ないにしても、同格ホテルに比べるとコスパが悪い。 特に、アメニティの品質。 スーペリアクラスでももっと上質なこだわったアメニティを常備しているホテ... Read more いつも安心して宿泊できます。 ありがとうございます。 しかしながら、設備が古いのは仕方ないにしても、同格ホテルに比べるとコスパが悪い。 特に、アメニティの品質。 スーペリアクラスでももっと上質なこだわったアメニティを常備しているホテルが多いのに残念。 あとは、フロントの1人の年配男性の対応が悪い。私は月2回くらいの利用だから仕方ないが、私の先輩(粗毎日利用されている)と比べると顕著。他の方が素晴らしいだけに目立つ。 あとは、タクシーへのアテンドなどもダメ。スタッフ同士喋ってるよりも客を大切にすべき。コミュニケーションは大事だが。 あと、朝の廊下が異常にうるさい。 クリーニングの方々だけど、なにも8時からバタバタやらなくても。 グランドはそんなことないのに、、、

You can always stay with confidence. Thank you very much. However, although it is useless to have the facilities old, the COSPA is bad compared to the same-class hotel. Especially the quality of the amenity. It is too bad even though there are many hotels that always have amenity that is superior even in superior class. After that, the correspondence of one elderly man at the front desk is bad. I can not help it because it is around twice a month, but it is remarkable when compared with my seniors (which are used roughly every day). Noticeable only by others being wonderful. After that, attendance to a taxi etc is not good either. Should cherish customers rather than talking with each other. Communication is important. Also, the corridor in the morning is unusually noisy. Cleaning people, but even if you do not do anything from 8 o'clock. Grand is not such a thing ,,,

Read in English

Mr./Ms. P.Y(45)

Total points

Stayed in

Room type

2018-02-17

Superior Quadruple Room

No comment from this user.

Mr./Ms. M.K(26)

Total points

Stayed in

Room type

2019-07-13

Standard Twin

No comment from this user.

Welcome to Relux