Now loading...0%

Ryokan Kanade

Ryokan/Inn
  • Kyoto > Gion ・ Higashiyama

Review

Relux grade

Accommodations that represent their respective prefectures and that are worth visiting when you are in the area.

Overall Rating(7 reviews)

4.1/5

5

43%

4

43%

3

-%

2

14%

1

-%

 

Rooms4.1/5

Bath3.9/5

Breakfast4.8/5

Dinner5.0/5

Services3.9/5

Other Facilities4.0/5

Mr./Ms. H.M(36)

Select Date:2019-04-29

素晴らしいお部屋に設備、飾り付け、ご案内など全て感激です。ありがとうございます。

All the facilities, decorations and information in the wonderful rooms are impressive. Thank you very much.

Read in English

Mr./Ms. T.N(46)

Select Date:2019-02-15

ホテルの方がとても親切でした。京都の夜を満喫したく…行く当てもない状態でしたがすごく丁寧(案内してくれましたし、家族風呂の時間も空けてくれるなど… コチラがあったらいいな~とか出来たらいいなぁ~と 思う事が叶う状態でいいお宿でした。

The hotel was very kind. I wanted to enjoy the night in Kyoto ... I was in a state where there was no way to go, but I was very polite (guided and my family bath time is available ... etc ... I wish I had something here - I wish I could do it It was a nice inn in a state where what I thought would come true.

Read in English

Mr./Ms. K.M(59)

Select Date:2018-11-17

お茶のパックやコーヒー、紅茶、美味しいのをおいてくださっていました。 人数より、多目に用意してくださっていたのは、嬉しかったです。 タオル類も多目に、細かいところですが、大きなバスタオルをかけるタオル掛けがあったのは、助かりました。 ... Read more お茶のパックやコーヒー、紅茶、美味しいのをおいてくださっていました。 人数より、多目に用意してくださっていたのは、嬉しかったです。 タオル類も多目に、細かいところですが、大きなバスタオルをかけるタオル掛けがあったのは、助かりました。 私は、懐石料理を少々、勉強したのですが、朝ご飯しかいただかなかったのですが、お味噌汁他、大変手の込んだお料理を出してくださったという印象を受けました。ありがとうございました。

We had a cup of tea, coffee, tea and delicious food. It was a pleasure to have prepared more than many people. Towels are also a multifacet, but fine, but it was saved that there was a towel rail towel a big bath towel. I studied kaiseki cuisine a little, I only had breakfast, but I got the impression that they served a very elaborate dish, such as miso soup. Thank you very much.

Read in English

Mr./Ms. K.M(35)

Select Date:2018-11-24

遅いチェックインでも、丁寧に対応してくださりありがとう御座いました! 駐車場の案内や、お風呂の案内もとても丁寧で親しみやすかったです。

Even with late check-in, thank you for carefully dealing with us! The guidance of the parking lot and the guide of the bath were also very polite and familiar.

Read in English

Mr./Ms. M.N(49)

Select Date:2018-04-14

ご飯が思った以上に豪勢で美味しかった。ご馳走さまでした

The food was delicious with lots of rice. It was a feast

Read in English

Mr./Ms. T.O(48)

Select Date:2018-03-17

コスパ最高。

Cospa best.

Read in English

Mr./Ms. Y.S(38)

Select Date:2018-02-10

お食事の質は素晴らしかったのですが、とにかくサービスレベルが値段に見合いませんでした。 二泊三日、二食付きのプランであるにもかかわらず、二日目夜、子供の食事だけが一向に出て来ず、尋ねると「お子様分は代金を頂戴していないので」と。(間違... Read more お食事の質は素晴らしかったのですが、とにかくサービスレベルが値段に見合いませんでした。 二泊三日、二食付きのプランであるにもかかわらず、二日目夜、子供の食事だけが一向に出て来ず、尋ねると「お子様分は代金を頂戴していないので」と。(間違いなくお支払いしていますし、初日と二日目の朝までは普通にお食事が出て来ました。) 無論、先方のミスですが、大人の食事が終盤に差し掛かってから、きちんとした経緯説明もなく「お兄ちゃんごめんね〜」と子供にだけ仲居さんがゆるーく謝りながら御膳を持って来ました。 他の仲居さんも、注文の際とは異なる銘柄のお酒をサーブしたりタバコ臭かったりと、どなたも良い印象はありません。 新しい宿泊施設のようですが、接客のマニュアル等が整っていないような、随所随所での不快感があり、残念ですがお値段とは全く見合いません。 フロントの男性の接客は、言葉遣いも対応もフランク過ぎてカジュアルな安宿に泊まりに来たかのようでした。 また、屋上に予約制の貸切露天風呂があるとのことでしたが、仲居さんに尋ねたところ、寒いのでオススメしない、と、それならば何故そのような設備があることをうたっているのでしょうか。 他にも、観光についてお尋ねしても、よく知らない、とのことで、この時期にやっていない川下りをすすめられたりしました。 メジャーな観光地であるにもかかわらず、この宿に接客のプロフェッショナルは居ないという印象で、気持ち良く過ごすことは出来ませんでした。 お食事について、お味は素晴らしかったのですが、初日の夜に子供に出して頂いた内容が、そっくりそのまま翌日の朝ご飯に出て来て、子供にとっては前夜と全く同じメニューだった点は、どうかと思いました。大人のメニューも朝は二日ともほぼ同じなど、食材やメニューの重複が目立ち、この宿における唯一の楽しみであるお食事への楽しみも二日目からは薄れてしまったので、連泊はオススメ出来ません。 少なくとも、我が家は今後京都を訪れる際にこちらにお世話になることはもう無いと思います。

The quality of the meal was great, but anyway the service level did not match the price. Three nights and two nights, despite being a meal plan, on the evening of the second night, only the child's meal did not come out at once, as I asked, "Because the child has not received the price." (I definitely have been paying and my meal came out regularly until the morning of the first day and the second day.) Of course, although it is a mistake of the other side, since the adult meal came near the end, it neatly I did not explain the circumstances of explanation and brought a meal together while apologizing to Mr. Nakai only for children "Onii-chan sorry". Even other Nakai residents serve sake of different brands when ordering and smell of cigarettes, everyone has no good impression. Although it seems to be a new accommodation facility, there are discomfort in everywhere as if manual of customer service etc. are not in place, but it is disappointing but it does not correspond with price at all. Men's reception at the front desk was too flunky for wording and correspondence as if we came to stay for casual cheap. In addition, although it was said that there was a reservation-based outdoor open-air bath on the rooftop, when asked to Mr. Nakai, because it is cold, why do not you recommend that such facilities are there if so . Besides, even if asking about sightseeing, I heard that I do not know well, and I was recommended to go down a river which I did not do at this time. Despite being a major sightseeing spot, I could not spend pleasantly with the impression that there is no professional customer service in this inn. Regarding meals, the taste was wonderful, but the contents that I had for children on the first night night came out to the breakfast of the next day as it is, the point that was the same menu as the previous night for children I thought about it. Duplication of ingredients and menus were conspicuous such as the same for both adult menus in the morning for two days and the enjoyment for the meal, which is the only pleasure in this inn, faded away from the second day, so consecutive nights are recommended Can not. At a minimum, I think that there is no longer anything I would like to take care of here in my future visit to Kyoto.

Read in English

Welcome to Relux