Now loading...0%

NASPAニューオータニ
NASPA NEW OTANI

Resort
  • Niigata > Yuzawa

Review

Relux grade

Accommodations that represent their respective prefectures and that are worth visiting when you are in the area.

Overall Rating(4 reviews)

3.3/5

5

25%

4

25%

3

-%

2

50%

1

-%

 

Rooms4.0/5

Bath3.5/5

Breakfast3.5/5

Dinner4.0/5

Services3.8/5

Other Facilities3.5/5

Mr./Ms. k.o(39)

Select Date:2019-05-04

コンセントを持って行けば良かったのかもしれませんが、旦那のほうか良く出張でビジネスホテルとかに泊まるので当たり前のようにUSBがつなげる場所が部屋にあると思っていたらしく(無くてもテレビについていることがあるのでそれでもよかったけれど)車の... Read more コンセントを持って行けば良かったのかもしれませんが、旦那のほうか良く出張でビジネスホテルとかに泊まるので当たり前のようにUSBがつなげる場所が部屋にあると思っていたらしく(無くてもテレビについていることがあるのでそれでもよかったけれど)車の充電もUSBだったので、あるだろう。と部屋についてテレビやベッドまわりを探しまくったら無い!!となり困っていました。疲れていたので、部屋からご飯に行くのも遅くなり食べてから売店にあるかも?と、行ったらちょうど閉店…充電する機械があったからセーフでしたが、ジュニアスイートって割と良い部屋なのになぁ~と、そこを残念がっていました。レンタルとかあったのでしょうか?従業員さんたちは、サービスも素晴らしくとても満足だったのですが、その当たりが残念でした。あと、部屋にあったコーヒー作る機械が説明通りやったと思ったんですがお湯が沸かなく、結局飲めませんでした…せっかくサービスで部屋にあったので、夜に朝飲もう。と、ちょっと楽しみだったのに残念でした…何が失敗の原因だったのかなぁ…電源ランプはついていたんですけど…。良い部屋なのに、何か欲しい物が足りなく、もったいなかった気分になりました… あとは、GWだからかな?お風呂が子供の遊び場化していたのが残念でした。温泉好きなので、あちこち行っていますし比較してしまいます。張り紙とかで、子供マナーみたいのあったのかな?子供よりも親なのかもしれませんが、おそらく1才なるかならないか位の子を入れている家族がいて、しかも、ずーっとビービー泣いていました。 子供を内風呂に浸からせていましたがお風呂で用を足してしまうこともあるのでは?そういう指導とか難しいとは思いますが、風呂で走りまくる小学生とかいろいろ残念でした。静かに入りたかったです。。。 ご飯とかも、今回いろいろ旅行でホテルを転々とし、最後に泊まったのですが朝食バイキングの質は一番良かったです。別の場所も新潟コシヒカリを売りにしていましたが、一気に炊くぼそぼそさ?みたいなのを感じたんですが、ちゃんと程良い感じに炊けてて甘さを感じました。 あと、人間心理?みんなバイキングなのに、ずらーっと自分が欲しいものじゃなくても並んでいてひどかった。一声お好きなところから。みたいに、従業員さんがお客さんに声かけてあげればいいのに?と思って見ていました。

It might have been better to bring an outlet, but it seems that there is a place where USB can be connected in the room as usual because it stays in a business hotel or something on a business trip if it is a better business trip on the husband (about TV even without It was good because there were some things there), so the car charging was also USB, so there will be. And if there's no room to watch around the TV or bed! ! I was in trouble. As we were tired, it is late to go to a meal from the room, and may it be in the shop after eating? And, I went to the store just closed ... I was safe because there was a machine to charge, but it was a shame that there is a junior suite is a relatively good room. Did you have a rental? The employees were wonderful and very satisfied with the service, but that was disappointing. Also, I thought that the coffee making machine in the room did according to the explanation, but the hot water did not boil and I could not drink after all ... Because it was in the room with a great service, let's drink in the morning at night. And it was a pity I was a little disappointed ... what was the cause of failure ... I had a power lamp .... Even though it was a good room, I felt like I didn't have something I want, something I didn't want ... After that, is it GW? It was disappointing that the bath had become a playground for children. I like hot springs, so I go there and compare. Is it like a children's manner with a poster or something? It may be a parent rather than a child, but there is a family that probably has a child who is in a position of being one year old, and she was crying all the time. Did you soak your child in the inner bath, but could you add it to the bath? I think such guidance is difficult, but I was disappointed with the elementary school students who run in the bath. I wanted to get quiet. . . I also traveled around the hotel in various ways this time, and I stayed at last, but the quality of breakfast buffet was the best. Another place was also selling Niigata Koshihikari, but at once it was boggling? I felt like it, but I felt that it was sweet and I cooked it in a good feeling. And human psychology? Even though everyone was a buffet, it was awful even if it wasn't what I wanted. From your favorite place. Like, what should an employee say to a customer? I thought I was looking at it.

Read in English

Mr./Ms. H.F(49)

Select Date:2019-05-01

クロークに衣装ケースを預けたら壊されて還されました。担当には『壊れました、どうしましょう?』と聞かれました。呆れて、言葉がでず、黙っていると、『フロントに確認してきます。』といっていなくなり、それきりでした。一言先に、『ごめんなさい。』と謝... Read more クロークに衣装ケースを預けたら壊されて還されました。担当には『壊れました、どうしましょう?』と聞かれました。呆れて、言葉がでず、黙っていると、『フロントに確認してきます。』といっていなくなり、それきりでした。一言先に、『ごめんなさい。』と謝って欲しかったです。それ以外は、GWで忙しかったんだろうなぁ、という接客とサービスでした。それでも某P系列の接客に比べたらまだ良かったです。但し、ドアマンの皆様の接客対応は素晴らしいな、と思いました。

When I left the costume case in the cloak, it was destroyed and returned. "I'm broken, what should I do?" I was asked. "I'm sure I'm in front of you when I'm drowning, words aren't there, and I'm silent. I did not say, it was only that. A word ahead, "I'm sorry. I wanted to apologize. Other than that, it was a customer service and service that I would have been busy at GW. Still, it was still better than the customer service of 某 P series. However, I thought that the customer service of all the doormen is wonderful.

Read in English

Mr./Ms. Y.Y(53)

Select Date:2019-03-20

今回はスキーをしないで、雪見観光で、宿泊しました。お部屋も広くすごく過ごしやすく、お風呂もすべすべになり、本当に気持ちよかったです。 スタッフの方も気軽に声を笑顔でかけて頂き、本当に気持ち良く過ごすことが出来ました。また、いきまぁす。

We did not ski this time and stayed at the snow sight sightseeing. The rooms are large and very easy to use, and the baths are smooth and I feel really good. The staff also felt free to smile with a voice, and I was able to spend a really good time. Also, I will live.

Read in English

Mr./Ms. H.I(47)

Select Date:2019-01-12

連休とはいえこのレベルのホテルでこの料金は高すぎる。 今回宿泊したのはエアウィーヴ使用の部屋でしたが、枕は普通の柔らかいふわふわタイプ。 トータルしてエアウィーヴ製を用意してもらいたい。 部屋の鍵が1個しかないので大浴場に行く時など不... Read more 連休とはいえこのレベルのホテルでこの料金は高すぎる。 今回宿泊したのはエアウィーヴ使用の部屋でしたが、枕は普通の柔らかいふわふわタイプ。 トータルしてエアウィーヴ製を用意してもらいたい。 部屋の鍵が1個しかないので大浴場に行く時など不便である。 大浴場にタオルを常備し、部屋から持参しなくてもいいようにしてもらいたい。 スタッフの対応はみなさん素晴らしい。 これからさらにいいホテルを目指してください。

Although this consecutive holiday hotel, this rate is too expensive at this level hotel. The room we used this time was a room using air way, but the pillow is soft and fluffy type ordinary. I would like to have total airway made. It is inconvenient when going to a public bath as there is only one key in the room. We always have a towel in the public bath and would like you not to bring it from the room. The staff 's response is wonderful. Please aim for a better hotel in the future.

Read in English

Welcome to Relux