Now loading...0%

シャレーアイビー定山渓 Chalet Ivy Jozankei

Resort
  • Hokkaido > Jozankei

Review of Chalet Ivy Jozankei

Customer Ratings

-/5

1

-%

2

-%

3

-%

4

-%

5

-%

 

Rooms-

Bath-

Breakfast-

Dinner-

Services-

Other Facilities-

We have not received enough ratings to display an average for this hotel

Mr./Ms. T.I(25)

Total points

Stayed in

Room type

2019-10-12

Deluxe Suite

一泊10万クラスの旅館にしては、コストパフォーマンスが悪すぎる印象でした。 道内の同クラス旅館と比べてみても料理の内容、部屋のサービス、接客対応の方法など、宿泊代金の内訳がどのようになっているのか気になるレベルです。 まず食事に関して言... Read more 一泊10万クラスの旅館にしては、コストパフォーマンスが悪すぎる印象でした。 道内の同クラス旅館と比べてみても料理の内容、部屋のサービス、接客対応の方法など、宿泊代金の内訳がどのようになっているのか気になるレベルです。 まず食事に関して言えば、北海道はホッケやサケなど美味しい魚が豊富だと思いますが、朝食で提供された魚は柔らかさがまるで無く、焼いて作り置きでもしてあるのかと思ったのが大きな印象でした。 夕飯は懐石のコースでしたが、和食とも洋食ともエスニックとも取れる料理が多く、統一感があまりにも無さすぎると思いました。 部屋に関しては、このクラスの旅館で冷蔵庫の備え付け飲料が水二本というのはまずあり得ないと思います。有料での提供だとしても、冷蔵庫に飲料水のみというのは物足りな過ぎるのではないかと思います。 それから接客に関してですが、最も気にかかった事は、夕食の際に従業員の方に話しかけられ続けて数分食事に手をつけられなかった事です。 積極的に話しかけるのは悪いことでは無いと思いますが、度が過ぎた接客対応も考えものだと思います。 料理が物凄く美味しいので、本当に味わって食べて下さいと再三言われましたが、周辺の一泊5万クラスの旅館の方が料理は美味しいのではないかと思ってしまうレベルです。もう少しライバルとなる旅館やホテルから勉強した方がいいのではないかと思いました。

It was an impression that the cost performance was too bad for a 100,000 class inn per night. Compared to the same class ryokan in Hokkaido, it is a level to worry about the breakdown of the accommodation fee, such as cooking contents, room service, customer service method. First of all, in terms of food, I think Hokkaido has abundant delicious fish such as hockey and salmon, but the fish that was served at breakfast was not as soft as it was, and I thought it was baked and prepared. It was an impression. Evening dinner was a kaiseki course, but there were many dishes that could be taken with both Japanese, Western and ethnic dishes, and I thought that there was too much sense of unity. Regarding the room, it is unlikely that there will be two bottles of water in the refrigerator at this class. Even if it is a paid service, I think that it is not enough to have only drinking water in the refrigerator. Then, as for customer service, what I was most concerned about was that I kept talking to employees during dinner and couldn't touch the meal for a few minutes. I don't think it's a bad thing to talk positively, but I think it's also a good idea to deal with customer service that has passed. The food is so delicious that I have been asked to eat it for a while, but I think that the 50,000 class overnight ryokan in the surrounding area might think that the food is delicious. I thought it would be better to study from a rival inn or hotel.

Read in English

Mr./Ms. E.N(51)

Total points

Stayed in

Room type

2019-10-22

Corner Suite

No comment from this user.

Welcome to Relux