ようこそ、Reluxへ

お客様がReluxに登録されたことをお友達に知らせる

キャンセル 知らせる

Thank You for the MemoriesThank You for the Memories

2020年12月下旬をもって
Reluxの多言語サービスは終了します。
今までご利用いただき誠にありがとうございました。

いつもReluxをご利用いただきありがとうございます。

この度、Reluxの多言語サービスは、
2020年12月を持ちまして、終了させていただく事となりました。

今まで海外のお客様にご支持いただきました事に、
Relux運営チーム一同、深くお礼申し上げます。

Q&A

Q
Reluxポイントとクーポンは、多言語サイトクローズ後どうなりますか。
A
お持ちのポイントとクーポンの利用条件は変わりなく、
今まで通りにご利用いただけます。
多言語サイトを使ってのご利用を希望される場合は、12月20日までにご予約くださいませ。
また、多言語サイトクローズ後も、Relux日本語サイトにてポイント・クーポンは引き続きご利用いただけます。
ポイント利用注意事項:https://rlx.jp/lp/point/
Q
コロナ回復後は、多言語サービスを再開する予定はありますか。
A
現時点、多言語サイトの再開は予定しておりません。
※変更がある場合は随時Reluxのホームページで告知いたします。
Q
これからチェックイン予定の予約がありますが、予定通り宿泊はできますか?また、施設詳細と情報はどこから確認できますか?
A
現在予約中のご予約には影響ございませんので、ご安心くださいませ。
ご予約の詳細については、ご予約後にメールにてお送りしております「予約確認メール」をご覧くださいませ。
Q
今後は海外からでも、Reluxは利用可能でしょうか。
A
はい。Reluxの日本語ホームページからご予約いただけます。
Q
予約をキャンセルしたいですが、どうしたらよろしいでしょうか。
A
多言語サイトを使っての操作をご希望される場合は、お手数ですが12月20日までにキャンセル操作をしていただきますようお願いいたします。
多言語サイトクローズ後にご予約をキャンセルされる場合には、お手数ですが、弊社の多言語スタッフが代理キャンセルの対応をいたしますので、お問い合わせフォームにてキャンセルしたい趣旨と予約番号をご教示くださいませ。
お問い合わせフォーム:https://rlx.jp/contact/

感動と記憶は消えることはありません。
今までたくさん素敵なエピソード
ありがとうございました。

01

We enjoyed our stay very very much. Our only regret is that we only stayed one night, we would have loved to stay longer.
(Apologies I do not recall his name) We were looked after by a young Chinese gentleman employee who was so sincere, friendly and very lovely. We have stayed in many ryokans on our visits to Japan, and I believe that no matter how great the accommodation and facilities are, your visit and experience can be very influenced by the service. I believe this staff member truly represented Gekkoujyu and our very positive experience was very much because of him. (I do apologise again I do not recall his name)
Thank you, and we look forward to returning to Gekkoujyu one day.

Kurokawa Onsen Gosyo Gekkoujyu

Ryokan/Inn

Kumamoto > Aso・Kurokawa

02

The four of us were all very satisfied with our stay in this hotel. The service from the staff was excellent (no matter if they were at the front desk, onsen, restaurant, etc). We had teppanyaki dinner in the hotel and the experience was magnificent. Food was excellent and the presentation of each dish was cool. This was also our first time to see how ice-cream was made right in front of us using liquid nitrogen! This is definitely a 5-6 star onsen hotel which worth visiting.

Nakanobo Zuien

Ryokan/Inn

Hyogo > Kobe・Arima・Akashi

03

Lovely resort with ocean facing rooms and private bath. Our family of four stayed at the superb semi western room. The kids absolutely enjoyed sleeping on futons in the tatami room. The living room opens to a balcony overlooking majestic Beppu bay. The same view was unfortunately spoiled in the private outdoor bath by a gaudy metal screen put there perhaps to keep birds at bay. Please change to a screen that can be opened or close as not to obstruct the beautiful scenery. Check-in host named Gihan was super friendly and explained things clearly in English. The Japanese-Continental breakfast has were good variety and the Mikan juicer added a special touch to the normal juice fare. The Anago siumai was highly commendable. The 2rotenburo offered spectacular views of Beppu Bay and is specially unforgettable in sunrise and full moon. Sadly, the kaiseki dinner is nothing to shout about but the ala carte wagyu yaki niku set came with high grade marble beef! Overall good stay!

Amane Resort

Ryokan/Inn

Oita > Oita (Oita・Beppu・Yufuin)

今後、Reluxは日本語版のみになりますが、
今までと変わらずお客様に良いサービスをに提供できるよう努めて参ります。

Reluxでは、2014年に多言語サイトをリリースし、
国内外のお客様に満足度の高いご宿泊をいただきたいという思いを元に運営してまりました。

これまで、58万人以上の会員様に多言語サービスをご利用いただくことができ、
心より感謝申し上げます。

世界中で一日も早く新型コロナウイルスが
収束することを祈っております。

トップに戻る